近来

sorry for those readers dunno chinese .
i'm going to write in chinese.
sorry~

近来的我都在过着充实的生活。
甚至觉得时间不够用,我可以要求多一点吗?
学校的活动,真的快把逼疯了。
整天的ice breaking,到一点三十五分,老师请你们守时些吧。
我在一点十分有一个jamuan,然后一点半又要开会。突然觉得自己很神。
每个星期三都要分身,多想自己学会分身术。
下个星期,我就正式成了学长了。我的制服是非常搞笑的,灰裙,蓝衣和红色的领带。
我想象不了自己穿上这一套‘可爱’的制服。我的妈呀……
最近和一位叔叔聊开了,聊关于他的过去。
信我,好吗?
你的心始终有她。
放开些吧,
很想告诉你,忘记不好的过去,记起甜蜜就好了。
你会发觉你是多么的幸福。

hey,don't worry,you're special.
i'll LY on you when i m tired.
i'm not going to be your teacher,cos that's depend on experience.
i had let go when someone broke my heart.you couldn't know how much i hurt...
you should learn by yourself,keep practice up and down on your life.
i ran towards to the door  because i scare ada perompak.hahaha XD
i wish you can think in positive ways.
forget about the sadness,remember the happiness.
your life will be more cheerful.
i'm good on cheering myself,don't worry :) tyj.

Comments

Popular posts from this blog

无标题

风筝……

happy go lucky