清明

清明时节雨纷纷,路上行人一......
为了清明我翘了补习班,赶回了家乡,金宝。
虽说是回去扫墓,但我却是回去洗头,想要帮我的头发换换衣服。
换成圈圈型的  :)
但因为价格的问题没成功,但却有让它尝试下圈圈衣。
虽然没有很明显,但我感觉上我有点安迪的味道在那。
没眼睛看镜子。就连发型师也笑我,不习惯吗。


what am i doing now?
i feel sleepy and waiting to seak moon chen....
hop, i'm coming....hopefully i won't asleep yar :)
finish my speaking test,feel like the rock moved off from me...
alalalala.so happy and relax .
coming next are listening,writing and reading....
god bless me to get band 3 or 4...

Comments

Popular posts from this blog

无标题

风筝……

happy go lucky